اهدای کمک های خیرین به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19

 اهدای کمک های خیرین به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت موسسه خیریه بیمارستان کوثر و مجمع خیرین سلامت استان سمنان و با کمک محسن صهبا، محمدعلی خیرالدین، علی خیرالدین، حسین خیرالدین و رضا حری خیرین نیک اندیش تجهیزات اداری و کامپیوتری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 اهدا شد.

با توجه به نیازهای مراکز واکسیناسیون کووید19، تجهیزات مختلف اداری و کامپیوتری شامل 3 عدد مانیتور، 3 عدد کیبورد، 2 عدد موس، 1 عدداسپیکر و 5 عدد صندلی گردان  تامین گردید و به مراکز واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان اهدا گردید.

  • کد خبر : 32555
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *