اهدای جام قهرمانی مسابقه فوتسال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به مدافعان سلامت استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت قهرمانی و کسب مقام اول توسط تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در هفتمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور " گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی"، امروز چهارشنبه بیست و پنجم تیر ماه سال جاری اعضای تیم فوتسال دانشجویان این دانشگاه با دکتر دانائی رئیس دانشگاه دیدار و گفتوگو کردند.
در ابتدای این نشست دکتر حاج حسنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای کسب این موفیقت بزرگ، از توجه و حمایت های دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به دانشجویان و فعالیت های ورزشی قدردانی کرد.
جوادی فر سرپرست تیم فوتسال دانشگاه نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های این تیم پرداخت و بیان داشت: در هفتمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور 61 تیم حضور داشتند که تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با تیم های اسفراین، شهرکرد و تبریز هم گروه بوده و پس از شکست تیم های دانشگاه های علوم پزشکی ایران، گلستان، بهزیستی، زاهدان و تهران موفق به کسب جام قهرمانی از این دوره از مسابقات ورزشی در سراسر کشور شد.
سرپرست تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در این دوره از مسابقات کوروش کهنسال با 9 گل به عنوان آقای گل و علیرضا طالع زاده به عنوان فنی ترین و با اخلاق ترین بازیکن انتخاب شدند که جای بسی افتخار دارد که این دو عزیز هر دو عضو تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند.
در ادامه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: کسب مقام اول توسط تیم فوتسال دانشجویان پسر، دستآورد ارزشمندی بود که با تلاش متعهدانه و غیرتمندانه دانشجویان ورزشکار عزیز، اهتمام مربیان و سایر عوامل اجرایی و نیز کوشش بیوقفه مدیران و کارکنان اداره تربیت بدنی دانشگاه، بهدست آمده و در کارنامه پرافتخار دانشگاه به ثبت رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در کنار این توفیقات ورزشی، ارائه الگوهای شایسته اخلاقی و فنی توسط ورزشکاران عزیز این دانشگاه در طول مسابقات، نشانگر جلوههای زیبای اخلاق و فنی دانشجویان عزیز ما بود.
وی افزود: در این روزها در کنار شما عزیزان تیم بهداشتی درمانی و مدافعان سلامت استان نیز در مبارزه با بیماری کرونا ویروس سربلند بودند و در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خوش درخشیدند و استحقاق و شایستگی خود را به همگان نشان دادند.
دکتر دانائی گفت: از صمیم قلب توفیقات دانشجویان ورزشکار در این آوردگاه بزرگ ورزشی را تبریک میگویم و از همۀ کسانی که در کسوتهای گوناگون، ارزشهای ورزشی و فرهنگی دانشگاه را نمایندگی کردند و همچنین از همکاران خود در معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، قدردانی میکنم و امیدوارم ورزش دانشگاهی کشور با تأییدات خداوند متعال و اهتمام ورزشکاران و دستاندرکاران این حوزه، در تداوم بالندگی روزافزون خود، ضمن گسترش فضای نشاط و محاسن اخلاقی در سطح دانشگاهها و جامعه، ورزش کشور را در سطوح ملی و بینالمللی توسعه دهد.
لازم به ذکر است: امیر حسین فرخنده کاپیتان تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به پاس قدردانی از تلاش های بی دریغ مدافعان سلامت استان سمنان، جام قهرمانی در هفتمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را به دکتر دانائی رئیس دانشگاه نماینده مدافعان سلامت و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اهدا و از خدمات و زحمات این عزیزان قدردانی نمود.
گفتنی است: مهدی باغبان، امیرحسین فرخنده، علیرضا طالع زاده، کوروش کهنسال، امیررضا ایمانی، محمد امین حیدریان، امیر نیک فرجام، حمید کریمی، محمد پازوکی، هیرش لطفی، پیمان محمدخانی، ایمان باوفا و محمد مهدی طاهریان اعضای این تیم، کهزاد جوادی فر سرپرست و میثم طاهریان سرمربی این تیم بود.