امام جمعه شهرستان مهدیشهر: پذیرش بیمار در بیمارستان جدید پانزده خرداد تحول عظیمی در حوزه سلامت این شهرستان ایجاد کرد

امام جمعه شهرستان مهدیشهر: پذیرش بیمار در بیمارستان جدید پانزده خرداد تحول عظیمی در حوزه سلامت این شهرستان ایجاد کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در شهرستان مهدیشهر، با حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه معزز این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر کساییان معاون آموزشی و مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند، ریاست دانشگاه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان به ویژه مدیریت و کنترل بیماری کووید-۱۹ و همچنین راه اندازی و پذیرش بیماران گرامی در بیمارستان جدید پانزده خرداد ارائه نمود.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: بنده بعنوان سکان دار حوزه سلامت استان، از هیچ تلاشی برای حفظ سلامتی مردم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان های تحت پوشش دانشگاه دریغ نخواهم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خدمت شایسته و بی منت در حال حاضر اولویت اصلی همه ما به عنوان کارکنان حوزه سلامت استان می باشد و تمامی مجموعه در سطح استان خوشبختانه تلاش های ارزنده ای را بکار بسته اند تا رضایت مردم را در بالاترین سطح ممکن بدست آورند و پذیرش بیماران در بیمارستان جدید پانزده خرداد مهدیشهر گامی موثر در جلب رضایت مردم شریف این منطقه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به نقش موثر ائمه جماعت به ترغیب مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان داشت: با رعایت دستورعمل های بهداشتی و مدیریت این بیماری، مدافعان سلامت که بیش از یک‌سال گذشته درگیر این بیماری هستند، نفسی تازه کنند.

حجت السلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان مهدیشهر ضمن قدردانی از خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده در این شهرستان و آرزوی توفیقات روزافزون برای دست اندرکاران حوزه سلامت، بیان داشت: تکمیل، تجهیز و بهره برداری از پروژه های در دست احداث مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان، نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم عزیز این منطقه دارد.

امام جمعه شهرستان مهدیشهر گفت: پذیرش بیماران در بیمارستان جدید، تحول عظیمی در حوزه سلامت شهرستان مهدیشهر ایجاد کرده که مردم این شهرستان قدردان زحمات ریاست و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه ریاست و کادر درمانی بیمارستان پانزده خرداد هستند.

حجت السلام و المسلمین بارانی به تلاش های خود و همکاران شان در رعایت سخت‌گیرانه و نظارت بر اجرای بیش از پیش پروتکل های وزرات بهداشت تاکید کرد.

 

  • کد خبر : 33131
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *