اقدام نمادین بهداشتی رئیس و کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به همراه کارشناس و بازرس بهداشت محیط، مجری فاصله گذاری نوبت دهی نانوایی ها بودند.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان در عصر روز جمعه 22 فروردین ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت خیرآباد، در راستای اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس و حفظ سلامت صنف نانوایی ها و نیز مشتریان روستای خیرآباد به اتفاق مهندس کیوان راد کارشناس بهداشت محیط و میرعمادی بازرس بهداشت محیط خیرآباد از نزدیک از روند پخت و فروش نان بازدید کردند.
رئیس مرکز بهداشت سمنانبه اتفاق هیئت همراه ضمن تحویل لمینت های مربوط به رعایت فاصله توسط مشتریان و توصیه های بهداشتی کرونا، نسبت به ترسیم علامت فاصله گذاری صف نوبت اقدام کردند.
لازم به ذکر است: مشتریا ن نانوایی ها، از این اقدام بهداشتی رغبت و تقدیر نمودند.