اقدام خيرخواهانه مادر شهيد خليل نژاد به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سيده فاطمه شمسي نژاد مادر شهيد بزرگوار علي اكبر خليل نژاد با حضور در بيمارستان ولايت و ديدار با مسئول روابط عمومي بيمارستان، ضمن تقدير و تشكر از زحمات كادر بيمارستان ولايت و تبريك عيد غدير خم، در سخناني گفت: اگر ديروز فرزندان اين مملكت در مقابل تهاجم نظامي دشمنان جان فشاني كردند و از خاك و ناموس مردم ايران زمين دفاع كردند،امروز پرسنل بيمارستان ها به عنوان مدافعان سلامت نيز در مقابل بيماري كرونا، براي دفاع از مردم و شفاء بيماران جان فشاني مي كنند.از خداوند متعال براي همه پرسنل بيمارستان آرزوي سلامتي و دعا مي كنم انشاء الله اين بيماري از جهان اسلام محو گردد.
همچنين مادر شهيد خليل نژاد، به مناسبت عيد غدير خم مبلغي را اختصاصا به عنوان عيدي پرسنل بيمارستان و مبلغي اختصاصا جهت خريد آب معدني براي استفاده بيماران مبتلا به بيماري كوويد 19 كه در بيمارستان ولايت بستري هستند اهداء كردند.