اعضای کمیته دانشگاهی واکسیناسیون بیماری کووید-19 مصوب شدند

 اعضای کمیته دانشگاهی واکسیناسیون بیماری کووید-19 مصوب شدند

طی حکمی از سوی دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طی حکمی از سوی دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعضای کمیته دانشگاهی واکسیناسیون بیماری کووید-19 مصوب نمود.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جعفر جندقی معاون محترم بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان سمنان

جناب آقای دکتر علی گوهری معاون محترم درمان دانشگاه

جناب آقای دکتر حسین رستم زاده معاون محترم غذا و داروی دانشگاه

جناب آقای دکتر داریوش پهلوان معاون محترم توسعه مدیریت ،منابع و برنامه ریزی دانشگاه

جناب آقای دکتر محمد حسن تجلی مدیر محترم حراست دانشگاه

جناب آقای دکتر محمدناصر رهبر مدیر محترم پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشتی دانشگاه

جناب آقای حمید ارسطو رئیس محترم اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه

جناب آقای محمود یحیایی مدیر اجرایی محترم حوزه ریاست دانشگاه

جناب آقای محمدرضا علی بابایی مدیر محترم امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

جناب آقای دکتر فرشید فریور مسئول محترم دبیرخانه کنترل کرونا دانشگاه

با سلام و احترام،

نظر به اهمیت موضوع واکسیناسیون بیماری کرونا و ضرورت هماهنگی ستادی در خصوص پشتیبانی و تدارک لازم و کافی این امر خطیر، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته دانشگاهی واکسیناسیون بیماری کووید-19 (کرونا) منصوب می گردید. لذا مقتضی است با استفاده از تمام امکانات دانشگاه در راستای اجرای مطلوب و به موقع واکسیناسیون گام بردارید.

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

 

 

  • کد خبر : 31703
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *