اعزام مستمر تیم مراقبتی شهید سلیمانی مرکز بهداشت سمنان به ادارات این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر نمونه برداری رپید کرونا در ادارات و شرکت ها تاکید نمود.
نطر به اهمیت شناسایی موارد مثبت ابتلا به کرونا ویروس، دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان خطاب به اعضای تیم مراقبتی ضمن مهم برشمردن اینگونه خدمات، استمرار نمونه برداری رپید کرونا را خواستار شد.
اعضای این تیم با برنامه ریزی تعیین شده، در ادارات و شرکت ها حضور یافته و در کنار آموزش پروتکل های بهداشتی، نمونه برداری رپید را انجام می دهند.
لینک کوتاه خبر :