اعزام تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت سمنان به شهرک صنعتی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم واکسیناسیون کووید-19 سیار مرکز بهداشت، به شهرک صنعتی اعزام شد. مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت":نظر به اهمیت واکسیناسیون کرونا به ویژه جهت کارگران شاغل در کارخانجات و سهولت در امر واکسیناسیون کارگران ، مرکز بهداشت سمنان با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به استقرار تیم واکسیناسیون سیار در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی شرق نمود.
این اقدام با هماهنگی واحد مهندسی بهداشت حرفه ای و همکاری گسترش شبکه ،دانشجویان مجری طرح شهید ناظری پور و اورژانس سمنان برگزار شد.
لینک کوتاه خبر :