استشمام عطر حرم رضوی (ع) در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 11 فروردین ماه 99 همزمان با خجسته ميلاد حضرت امام زين العابدين عليه السلام كاركنان و بيماران بيمارستان ولايت شهرستان دامغان ميزبان خادمين امامي رئوف و مهربان بودند.اگر چه نوروز 99 عاشقان حضرت امام رضا(ع) از زيارت آن امام رئوف محروم بودند، ولي امام مهرباني ها،عاشقان و دوستداران خود را تنها نگذاشت،خادمين امام رضا (ع) با همراهي امام جمعه شهرستان دامغان با دستي سرشار از مهر و محبت پاي در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان گذاشتند و همه بيماران و كاركنان را بر سفره پر خير و بركت امام رضا ميهمان كردند.
خدايا بيماران بيمارستان و جهادگران خط مقدم عرصه سلامت چه حال زيبا و عجيبي دارند.!چشماني پر از اشك بر تنهايي و غربت امام و لباني خندان بر توفيق و سعادت خود،خدايا چه زود و زيبا اجر و مزد بندگان خدمتگزار را دادي،اكنون كه همه كاركنان بيمارستان مجبورند كمي از خانواده ي خود فاصله داشته باشند و با افتخار در عرصه سلامت به بيماران خدمت كنند،زيارت يار را نصيبشان كردي.
در اين ديدار كه جمعي از مسئولين بيمارستان و كاركنان حضور داشتند،ضمن قرائت زيارت نامه امام رضا (ع)،دكتر محمدي گزارشي از وضعيت بيماري كرونا و بيماران بستري در بيمارستان ولايت ارائه نمودند،در پايان جلسه خادمين امام رضا (ع) به تعدادي از پزشكان،پرستاران و بهياران و نيروهاي خدماني بيمارستان كه به بيماران مبتلا به ويروس كرونا خدمات مورد نياز را ارئه نموده اند هدايايي متبرك اهداء نمودند.
لینک کوتاه خبر :