از پرسنل مامایی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مهدیشهر تقدیر شد

 از پرسنل مامایی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مهدیشهر تقدیر شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ماما و با حضور دکتر ذوالفقاری مسئول بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و سایر پرسنل این واحد، از پرسنل مامایی شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان تقدیر شد.

در این مراسم دکتر ذوالفقاری با بیان نقش و اهمیت بی بدلیل همکاران مامایی در افزایش سطح سلامت در جامعه، خطاب به همکاران گرامی گفت: امیدواریم همانند گذشته تلاش های بی وقفه خود را در راه سلامت جامعه با توام توان ادامه دهید.

  • کد خبر : 26003
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *