از پرسنل مامایی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مهدیشهر تقدیر شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ماما و با حضور دکتر ذوالفقاری مسئول بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و سایر پرسنل این واحد، از پرسنل مامایی شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان تقدیر شد.
در این مراسم دکتر ذوالفقاری با بیان نقش و اهمیت بی بدلیل همکاران مامایی در افزایش سطح سلامت در جامعه، خطاب به همکاران گرامی گفت: امیدواریم همانند گذشته تلاش های بی وقفه خود را در راه سلامت جامعه با توام توان ادامه دهید.
لینک کوتاه خبر :