از رزمندگان و ایثارگران شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ظهر امروز چهارشنبه بیستم اسفند ماه سال99، در آستانه عید سعید مبعث و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و دکتر طاهری مشاور اجرایی و قائم مقام ریاست در ستاد برنامه دانشگاه، از جمعی از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه تجلیل شد.
این مراسم که همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه طی سخنانی با تبریک عید سعید مبعث، گفت: پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) اسوه ایثار و از خودگذشتگی و مبنای پیدایش آفرینش بوده و این عید بزرگ، منشأ بسیاری از تحولات تاریخ صدر اسلام است.
در ادامه از جمعی از ایثارگران و رزمندگان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.