ارائه گواهي سلامت دانشجويان جهت شركت در كلاسهاي حضوري دانشگاه، الزامي است
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر كساييان معاون آموزشي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شروع كلاسهاي حضوري از روز شنبه هفدهم خرداد ماه 1399 در دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان، تمامی دانشجويان جهت حفظ سلامت خود و ديگران و حضور در كلاسهاي آموزشي موظف به دريافت و ارائه گواهي سلامت ميباشند .
وی افزود: دانشجويان گرامي جهت دريافت گواهي لازم است به سايت https://salamat.gov.ir مراجعه و گواهي سلامت دريافت نموده و در زمان حضور در دانشگاه نسخه اصل گواهي را به مسئول آموزش دانشكده و تصوير آن را به مسئول خوابگاه تحويل نمايند.
در ادامه دکتر کسائیان تأكيد کرد: از حضور دانشجوياني كه گواهي سلامت را نداشته باشند در كلاس و خوابگاه ممانعت بعمل خواهد آمد.