اجراي برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت در شهرستان گرمسار
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه سي يكم تير ماه 99 و با توجه به اهميت اجراي برنامه هرخانه يك پايگاه سلامت و آموزش هاي مرتبط به گروههاي هدف (سفيران و رابطين سلامت) در مركز خدمات جامع سلامت تدبير ، جلسه هم انديشي مراقبين سلامت جهت اجراي هر چه بهتر برنامه و انتقال تجربيات به يكديگر برگزار گرديد.
در ادامه چگيني كارشناس آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با ذكر اين نكته كه در اين مركز افرادي كه شرايط سفير سلامت را داشتند جذب شده اند نسبت به آماده سازي بستر فضاي مجازي جهت آموزش سفيران سلامت تاكيد نمود.
لینک کوتاه خبر :