آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان سمنان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان سمنان امروز بیست و پنجم مرداد ماه سال جاری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مدیران مسئول خبرگزاری ها، مدیران مسئول روزنامه ها، مدیران مسئول هفته نامه ها و فعالان مجازی استان سمنان در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به مردم شریف استان به ویژه در ماه های اخیر با تعامل و همکاری بسیار ارزنده اصحاب رسانه محقق می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از تعامل اصحاب رسانه استان سمنان با این دانشگاه، تاکید نمود: انتظارات ما از اصحاب رسانه این است که با شفافیت و صداقت با موضوعات برخورد کنند و این حوزه را به خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم حمایت و هدایت کنند.
دکتر دانائی تصریح نمود: در شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا ویروس انتشار اخبار صحیح و تعامل اصحاب رسانه با حوزه سلامت بسیار مهم است که همدلی و همراهی اصحاب رسانه با حوزه سلامت در انتشار به موقع و صحیح اخبار ستودنی است.
وی افزود: اصحاب رسانه با بازتاب گفتاری، شنیداری و دیداری زحمات و تلاش های کادر بهداشتی درمان استان، در امر روحیه و نشاط بخشی کارکنان بسیار فعالانه در میدان این نبرد حضور داشتند که بسی جای سپاسگزاری دارد.
در ادامه این نشست خبرنگاران حاضر در جلسه ضمن قدردانی از توجه دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اصحاب رسانه، به بیان سوالات خود از ریاست دانشگاه پرداختند.
در پایان نیز دکتر دانایی رئیس دانشگاه با اهدای لوح تقدیری از زحمات این قشر تاثیرگذار در جامعه قدردانی نمود.
لطفا برای مشاهده گالری تصاویر کلیک نمایید.