آغاز مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

آغاز مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قطع زنجیره بیماری در کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام واکسیناسیون کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 23 فروردین ماه سال 1400، مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اعلام کرد: مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونا جهت تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که دوز اول واکسیناسیون را دریافت کرده اند در شهرستان های گرمسار، دامغان و سمنان با رعایت اولویت ها در حال اجرا می باشد.

شایان ذکر است تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دور اول واکسیناسیون را در تاریخ 23 اسفند 99 دریافت کرده اند.

  • کد خبر : 31426
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *