آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان گرمسار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز دوشنبه هفدهم آذر ماه سال جاری، جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان گرمسار با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، متقی فرماندار شهرستان، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از شهروندان عزیز و مسئولین استانی و شهرستانی درراستای حمایت از حوزه سلامت در این روزهای سخت کرونایی، گفت: از شهروندان عزیز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و مسئولین شهرستان گرمسار به ویژه فرماندار که موضوعات سلامت را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، قدردانی می نمایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با قدردانی از زحمات پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت و همراهی شهروندان این منطقه دررعایت پروتکل های بهداشتی منجر به داشتن کمترین میزان درگیری با بیماری کرونا ویروس در این منطقه شده است.
وی با اشاره به خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در حوزه سلامت، بیان داشت: مراکز منتخب کووید۱۹ در حال حاضر مسئول ارایه خدمت به بیماران کرونایی و پیگیری و آموزش مراجعین به این مرکز می باشد و بعد از پایان کروناویروس، مراکز منتخب به عنوان مراکز پیگیری بیماری های واگیردار ادامه فعالیت خواهد داد.
متقی فرماندار شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی، گفت: امیدواریم روند نسبتا مناسب رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط همشهریان گرامی ادامه داشته باشد تا به این طریق گوشه ای از زحمات مدافعان سلامت جبران شود.
در ادامه این نشست مسئولین حوزه سلامت شهرستان و استان و مسئولین شهرستان گرمسار با بیان موضوعات سلامت محور، به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گفتنی است: در این نشست همتی معاون فرماندار، کلیچ بخشدار ایوان کی، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر چگینی رئیس بیمارستان معتمدی و جمعی از مدیران حوزه سلامت دانشگاه نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :