10 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند

10 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ 10 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون  14142 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند و در ۲۴ ساعت گذشته (از 15 آذر ماه الی 16 آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  10 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به سه هزار و  970  نفر رسیده است و ده هزار و   172 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به  3250  نفر رسید و متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون  579  نفر فوت شدند.

  • کد خبر : 28558
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *