قدرداني نهادهاي دولتي، خصوصي و مردم شهرستان دامغان از پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به سعي و تلاش بي وقفه پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان در امر پيشگيري و درمان بيماران مبتلا به ويروس كرونا، سازمان هاي دولتي و خصوصي و مردم شهرستان دامغان با ارسال دسته گل، بنر يا طي تماس تلفني از پزشكان و پرستاران و تمامی كاركنان بيمارستان ولايت تقدير و تشكر نمودند.
در اين جمع سازمان مردم نهاد خانه تسنيم و انجمن دوستي كومش (دامغاني هاي مقيم سمنان) نيز با نصب بنر تقدير در مقابل درب ورودي بيمارستان ولايت و ارسال دسته گل از زحمات پرسنل بيمارستان قدیردانی کردند.
لینک کوتاه خبر :