حضور 2 ساعته رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت سمنان در جایگاه سوخت شرکت نفت سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان نظارت و آموزش 2 ساعته در جایگاه سوخت شرکت نفت را ارائه دادند.
کارشناسان واحد مهندسی بهداشت حرفه ای تلاش نمودند تا مراقبین سلامت، امر آموزش و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی جایگاه سوخت شرکت نفت را انجام دهند.
آموزش سوخت گیری ایمن، لزوم فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از لوازم حفاظت فردی، آموزش درخصوص نحوه پرکردن باک ومراجعه کمتر به پمپ بنزین تحویل ماسک و دستکش به افراد فاقد لوازم فردی و عدم دریافت وجه نقد ازمهمترین عناوین طلایی این برنامه بود.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان نیز ضمن حضور در این برنامه، توضیحات لازم رابه گزارشگر سیمای سمنان ارائه داد.
لازم به ذکر است: این تیم در قالب" تیم امداد و درمان کانون بسیج جامعه پزشکی" اعزام شد.