جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه بیست و پنجم مهر ماه سال 1400، جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه در سخنانی با عرض خیر مقدم و تبریک انتصاب دکتر وحید سمنانی به عنوان رئیس جدید نظام پزشکی سمنان، از زحمات و تلاش های دکتر شکرالهی قدردانی کرد.
این جلسه به منظور رسیدگی به موضوعاتی از جمله صدور پرونده های پزشکی و تمدید مجوز مراکز درمانی فعال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکیل شد.
در ادامه پس از قرائت دستور کار جلسه تعداد 20 پرونده پیرامون صدور، تمدید و تغییر مجوزهای قانونی مربوط به موسسات و مراکز درمانی مطرح گردید که پس از بحث، بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.