توزیع ماسک رایگان در میدان شهداء شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری، با حضور علی همتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان گرمسار ، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اصناف، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، داوطلبان جمعیت هلال احمر و جوانان کمپین مواسات سلامت، توزیع ماسک رایگان در میدان شهداء شهرستان گرمسار انجام شد.
همتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار گرمسار گفت: وجود بیماری و احتمال شدت شیوع بیماری کرونا، علت اصلی اصرار کردن برای زدن ماسک می باشد و تا زمانی که بیمار کرونایی داریم باید با تکرار و اصرار، ماسک زدن را به یک وظیفه و فرهنگ ملی و انسانی تبدیل کنیم .