گفتوگوی سازنده دانشگاه و مردم؛ بررسی مطالبات حوزه سلامت شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با نماینده گان مجمع مطالبهگران شهرستان دامغان در روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۴ برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی چالشها و مطالبات حوزه سلامت دامغان و با حضور دکتر رئیسعبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه، مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر فائزه زارعزاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه سلامت برگزار شد.
در آغاز جلسه، نماینده های مجمع مطالبهگران سلامت به بیان دغدغهها، مسائل و انتظارات مردم در زمینه زیرساختهای درمانی، نیروی انسانی متخصص و ارتقای خدمات بهداشتی پرداختند و خواستار پیگیریهای مؤثر در این زمینه شدند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از دلسوزی و مشارکت فعال اعضای مجمع، با تأکید بر اهمیت مطالبهگری مسئولانه و گفتوگوهای سازنده، راهکارهایی برای توسعه متوازن خدمات درمانی و بهبود وضعیت موجود ارائه کرد.
دکتر علی رشیدیپور با اشاره به اهمیت همافزایی میان دانشگاه، مردم و نهادهای مردمی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خود را متعهد به پاسخگویی به مطالبات بحق مردم میداند و باور داریم که تنها با تعامل سازنده، شفافیت و استفاده از ظرفیتهای موجود میتوان مسیر توسعه پایدار خدمات سلامت را هموار کرد.
وی افزود: حضور فعال گروههای مطالبهگر، نشان از بلوغ اجتماعی و دغدغهمندی برای ارتقای کیفیت زندگی در منطقه دارد و ما از این ظرفیت به عنوان فرصت بهره خواهیم گرفت.
در ادامه این نشست، موضوعاتی از جمله توسعه فضاهای درمانی، رفع مسائل مربوط به تجهیزات پزشکی، ارتقای خدمات در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و کلینیک تخصصی برادران رضایی، ساماندهی نیروی انسانی و بهبود سطح خدمات بهداشتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.