گفت‌وگوی سازنده دانشگاه و مردم؛ بررسی مطالبات حوزه سلامت شهرستان دامغان

گفت‌وگوی سازنده دانشگاه و مردم؛ بررسی مطالبات حوزه سلامت شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با نماینده گان مجمع مطالبه‌گران شهرستان دامغان در روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۴ برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی چالش‌ها و مطالبات حوزه سلامت دامغان و با حضور دکتر رئیس‌عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه، مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر فائزه زارع‌زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه سلامت برگزار شد.

در آغاز جلسه، نماینده های مجمع مطالبه‌گران سلامت به بیان دغدغه‌ها، مسائل و انتظارات مردم در زمینه زیرساخت‌های درمانی، نیروی انسانی متخصص و ارتقای خدمات بهداشتی پرداختند و خواستار پیگیری‌های مؤثر در این زمینه شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از دلسوزی و مشارکت فعال اعضای مجمع، با تأکید بر اهمیت مطالبه‌گری مسئولانه و گفت‌وگوهای سازنده، راهکارهایی برای توسعه متوازن خدمات درمانی و بهبود وضعیت موجود ارائه کرد.

دکتر علی رشیدی‌پور با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان دانشگاه، مردم و نهادهای مردمی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خود را متعهد به پاسخگویی به مطالبات بحق مردم می‌داند و باور داریم که تنها با تعامل سازنده، شفافیت و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان مسیر توسعه پایدار خدمات سلامت را هموار کرد.

وی افزود: حضور فعال گروه‌های مطالبه‌گر، نشان از بلوغ اجتماعی و دغدغه‌مندی برای ارتقای کیفیت زندگی در منطقه دارد و ما از این ظرفیت به‌ عنوان فرصت بهره خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست، موضوعاتی از جمله توسعه فضاهای درمانی، رفع مسائل مربوط به تجهیزات پزشکی، ارتقای خدمات در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و کلینیک تخصصی برادران رضایی، ساماندهی نیروی انسانی و بهبود سطح خدمات بهداشتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

  • کد خبر : 57804
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *