گزارش صبحگانی مشترک گروه جراحی و داخلی در بیمارستان کوثر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ گزارش صبحگانی مشترک گروه داخلی و جراحی صبح روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه سال جاری با نظارت دکتر رضا دبیری فوق تخصص گوارش این مرکز و با حضور اساتید گروه های جراحی، داخلی و رادیولوژی، دستیاران و دانشجویان هر دو گروه در سالن دانش مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی موثر سمنان برگزار شد.
با توجه به اینکه آموزش پزشکی هیچ مرزی ندارد و مشارکت گروه های مختلف جهت آموزش دانشجویان در جلسات مشترک کمک بزرگی در تربیت پزشکان توانمند خوهد کرد، در این جلسه آموزشی بیماری های مختلفی گزارش و نکات آموزشی از جنبه های داخلی و جراحی به اشتراک گذاشته شد.
لینک کوتاه خبر :