گرامیداشت هفته سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت برای همه با پزشکی خانواده، برنامه های متنوعی در مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری شهرستان گرمسار برگزار گردید.
برگزاری برنامه آموزشی با موضوع سالمندی سالم و معرفی دانشگاه مجازی سالمندان، دیابت و فشار خون در سالمندان، پیاده روی با حضور رابطان و سفیران سلامت، نواختن زنگ سلامت در مدرسه و تحویل کتب آموزشی بهداشتی به دانش آموزان، برگزاری مسابقه نقاشی و اهداء جوائز به سفیران سلامت، آموزش آسم و آشنایی با کالاهای آسیب رسان به سلامت، گزیده ای از برنامه های شاخص مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری بود.
لینک کوتاه خبر :