گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، برنامه هایی از سوی گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
حضور در گلزار شهید خوشنام اداره کل جهاد کشاورزی استان با همکاری هسته گزینش اداره کل جهاد کشاورزی و تجدید عهد با آرمانهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه، حضور در گلزار شهدای خوشنام دانشگاه و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و غبار روبی مزار شهدا و تقدیر و تشکر دکتر ثامنی مدیر هسته گزینش دانشگاه از کارکنان خدوم و فرهیخته گزینش با اهدای گل و لوح تقدیر از برنامه های اجرا شده دانشگاه در راستای گرامیداشت روز گزینش بوده است.