گرامیداشت روز ملی پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در معاونت بهداشتی دانشگاه

گرامیداشت روز ملی پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در معاونت بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی مراقبت بیماری های واگیر و غیرواگیر و مراسم گرامیداشت روز ملی پیشگیری و مبارزه با بیماری ها با حضور دکتر محمد ناصر رهبر مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: روز ملی پیشگیری و مبارزه با بیماری ها مصادف با دهم اردیبهشت ماه را به تمامی همکاران محترم در همه سطوح و حیطه های شغلی که خالصانه جهت پیشبرد اهداف این مدیریت و همچنین پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر و غیر واگیر با دلسوزی و بدون کمترین چشم داشتی فعالیت می نمایند؛ تبریک عرض می کنم و قدردان تلاش ها و زحمات شما هستم.

 در ادامه این نشست دکتر محمد ناصر رهبر مطالبی پیرامون وضعیت شاخص های مراقبت بیماری های واگیر و غیرواگیر در سال گذشته، چالش ها و مسائل موجود و چشم انداز برنامه ها در سال جاری بیان نمود.

  • کد خبر : 55858
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *