گرامیداشت روز جهانی ایمنی بیمار در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

گرامیداشت روز جهانی ایمنی بیمار در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  به مناسبت روز جهانی ایمنی بیمار با شعار " جلب مشارکت بیماران در راستای ارتقاء ایمنی بیمار "، تیم مدیریتی این مرکز روز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال جاری با حضور در بخش های مختلف این مرکز درمانی از رابطان ایمنی بیمار که بیشترین همکاری و راهکارهای خلاقانه در حل مشکلات ایمنی بیمار ارائه دادند قدردانی کردند.

سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر ضمن عیادت از بیماران در بخش های مختلف بیمارستان بیان کرد: ایمنی بیمار همکاری و تعامل همه مجموعه بیمارستانی را می طلبد و از همکاران این مرکز خواست که بحث ایمنی بیمار را جدی گرفته و تا جای ممکن از بروز خطا پیشگیری کنند.
 
 دکتر محمد کرمانی ادامه د: این روز فرصتی است که لازم است علاوه بر مسائل درمانی بیماران به مسائل ایمنی برای ارتقای ایمنی و سلامت بیماران و نیز صحبتهای بیماران و همراه بیمار توجه شود.
 
همچنین تقدیر از یوسفی کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار بیمارستان در راستای ارتقاء ایمنی بیماران، قدردانی از ذبیحی رابط نمونه ایمنی، مصاحبه با سرپرست بیمارستان،تهیه بنر و پوسترهای مرتبط و توزیع در بخش های مختلف بیمارستان جهت اطلاع رسانی به بیماران و عموم مراجعه کنندگان، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده توسط واحد ایمنی بیمار بود.
  • کد خبر : 46472
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *