گرامیداشت روز بهورز با تجلیل از بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان نمونه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

گرامیداشت روز بهورز با تجلیل از بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان نمونه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درراستای گرامیداشت روز بهورز، آیین تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و بهورزی در روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، جمعی از روسای شبکه‌های بهداشت، مدیران معاونت بهداشتی، مراقبان سلامت و بهورزان نمونه در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک روز بهورز، بیان نمود: از دیرباز بهورزان به‌عنوان یکی از ماندگارترین و مستحکم‌ترین نیروهای حوزه بهداشت شناخته می‌شوند و دوازدهم شهریور فرصتی است برای اندیشیدن به معنای خدمت و قدردانی از انسان‌هایی که با عشق و امید در مناطق مختلف مشغول ارائه خدمات هستند.

دکتر علی رشیدی‌پور گفت: بهورزی تنها یک شغل نیست، بلکه نمادی از انسان‌دوستی و مسئولیت اجتماعی است و خانه‌های بهداشت مأمن آموزش، پیشگیری و همدلی در جامعه به شمار می‌روند.

وی همچنین با تأکید بر نقش مربیان بهورزی در تربیت نسل آینده حوزه سلامت، تغییر سطح‌بندی نظام سلامت و ایجاد سطح پایه برای ارتقای سواد سلامت مردم را یکی از ضرورت‌های امروز دانست و خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های موجود در مقایسه با دیگر کارکنان دولتی، بهورزان و همکاران عرصه بهداشت با عشق و علاقه از مسئولیت‌های خود نمی‌کاهند.

سرپرست دانشگاه در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه همه همکاران نظام سلامت به‌ویژه بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی قدردانی و بیان کرد: این مسیر با امید و عشق ادامه دارد و آینده‌ای روشن در انتظار سلامت جامعه است.

در ادامه این نشست، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت افزایش سواد سلامت مردم توسط بهورزان و مراقبان سلامت و توانمندسازی همکاران در مسیر تحقق اهداف نظام سلامت تأکید کرد و خواستار توجه و مساعدت ویژه سرپرست دانشگاه به موضوع ارتقای تجهیزات و افزایش اعتبارات این حوزه شد.

همچنین در این مراسم، دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن تبریک روز بهورز و تقدیر از تلاش‌های ارزشمند بهورزان در خدمت‌رسانی به مردم مناطق روستایی، از سرپرست دانشگاه و سایر مسئولان حاضر در نشست برای حضور و همراهی، صمیمانه قدردانی کرد.

گفتنی است: در حاشیه این برنامه، مدیران شبکه‌های شهرستانی و سایر حاضران نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند و در پایان، از بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی نمونه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.


شهرستان

مربی نمونه

بهورز نمونه

مراقب سلامت نمونه

سمنان

راضیه احسانی

مدینه حیدری
مرکز مهاجران (کمیساریا)

محترم ملاکاظمی
پایگاه شهید همت

سلیمه منتظری
مرکز شهید مطلبی

گرمسار

مریم فلاحی

رضا مبلغی
کوشک، مرکز تدبیر

مژگان شاه حسینی
مرکز شهید صفری

دامغان

صادق محمدی ازنی

مرضیه روشنایی
بادله کوه،مرکز کلاته رودبار

مریم طوسی
جزن

مینا ربیعی فرحانی
مرکز سید شهدا

آرادان

 

سودابه شمسی
حسین آباد کردها، مرکز ده سلطان

 

مهدیشهر

 

شبنم امینی
خطیرکوه، مرکز جعفرآبادی

فریبا جنیدی
مرکز جعفرآبادی

سرخه

 

محمد حیدریان

لاسجرد، مرکز شهدای سرخه

فاطمه طحانی

مرکز شهدای سرخه



برای مشاهده گالری تصاویر کلیک نمایید
  • کد خبر : 58306
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *