کوهنوردان علوم پزشکی استان سمنان قله یخچال را فتح کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پرچم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر بام استان همدان به اهتزاز در آمد.
دکتر مریم عزیز زاده پزشک متخصص پوست و مو (درماتولوژی) استان سمنان به اتفاق مرضیه ولایتی همکار دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قله های یخچال و کوبری که به عنوان بام استان همدان نامگذاری شدند و جزء بلندترین قله های رشته کوه های الوند هستند، را فتح نمودند و با افتخار پرچم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را بر فراز این قله به اهتزاز در آوردند.
قله یخچال شرقی (کوبری)، قله ای واقع در جنوب شهر همدان و شمال شهر تویسرکان، مرز طبیعی شهرستان های همدان و تویسرکان است. این قله در جنوب دره مرادبیگ و شمال شهر سرکان واقع شده است و با بلندای ۳۵۸۶ متر از سطح دریا، بلندترین قله استان همدان بهشمار میرود.
لازم به ذکر است: این صعود با هزینه شخصی انجام شده است.