کمیته برون بخشی نظام مراقبت بیماری های واگیر با محوریت بیماریهای تنفسی و آنفلوانزا در شهرستان سمنان برگزار شد

کمیته برون بخشی نظام مراقبت بیماری های واگیر با محوریت بیماریهای تنفسی و آنفلوانزا در شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کمیته برون بخشی نظام مراقبت بیماری های واگیر با محوریت بیماری های تنفسی و آنفلوانزا در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این کمیته که نمایندگانی از اداره های شهرستان سمنان و واحدهای ستادی مرتبط در مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز حضور داشتند، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر نظام مراقبت از بیماری ها، با توجه به شروع فصل سرما و بروز بیماری های حاد تنفسی از جمله کرونا، آنفلوانزا و آنفلوانزای حاد پرندگان تاکید نمود.

دکتر شیرازه معانی ضمن بیان انتظارات حوزه سلامت از سایر از دستگاه های مرتبط، تعامل و همراهی با حوزه سلامت به ویژه درراستای اطلاع رسانی در امر پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیر مهم دانست و در ادامه حاضران در این نشست به بحث و تبادل نظر درراستای مطالب بیان شده، پرداختند.

 

  • کد خبر : 46770
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *