کمیته اجرایی دوره های آموزشی جوانی جمعیت و فرزند آوری در شهرستان گرمسار برگزار شد

کمیته اجرایی دوره های آموزشی جوانی جمعیت و فرزند آوری در شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کمیته اجرایی دوره های آموزشی جوانی جمعیت و فرزند آوری مربیان بسیج شهرستان گرمسار در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.

در این جلسه شاه حسینی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن خوش آمدگویی به حاضران در جلسه، در راستای برگزاری دوره های آموزشی با موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری در شبکه بهداشت با همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت، واحد جوانی جمعیت و واحد روان ویژه مربیان بسیج پرداخت.
 
در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر میان اعضاء، زمان و ترتیب دوره های آموزشی مصوب شد.
 
  • کد خبر : 47434
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *