کلینیک تخصصی قلب و عروق در شهرستان گرمسار افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کلینیک تخصصی قلب و عروق شهرستان گرمسار همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی به بهرهبرداری رسید.
این مرکز درمانی با حضور مهندس عربی نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، دکتر همتی فرماندار گرمسار، دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسینزاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مدیران، مسئولان محلی و مسئولان حوزه سلامت شهرستان گرمسار افتتاح شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح کلینیک تخصصی قلب و عروق گرمسار، بیان نمود: این کلینیک با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و توسعه خدمات درمانی راهاندازی شده و با برخورداری از تجهیزات مدرن از جمله دستگاه اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و نوار قلب، شرایط لازم برای تشخیص دقیقتر و درمان بهموقع بیماریهای قلبی و عروقی را فراهم میسازد.
به گفته دکتر علی رشیدی پور، افتتاح این کلینیک گامی مؤثر در مسیر بهبود زیرساختهای درمانی منطقه به شمار میرود و ضمن کاهش نیاز به اعزام بیماران سرپایی به مراکز فوقتخصصی، امکان دسترسی آسانتر شهروندان گرمسار و مناطق همجوار به خدمات تخصصی قلب و عروق را فراهم خواهد کرد.
وی تاکید نمود: این اقدام در راستای سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه توسعه عدالت در سلامت و افزایش رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است و میتواند نقش بسزایی در ارتقای شاخصهای بهداشتی و درمانی منطقه ایفا کند.