کسب مقام قهرمانی مسابقات دو ومیدانی توسط بانوی ورزشکار دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات دو و میدانی استان سمنان در رده سنی پیشکسوتان شد.
در روز پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه 1403، مسابقات دوومیدانی استان سمنان برگزار شد و مریم دوشابچی نماینده روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه موفق به کسب مدال طلا ( مقام اول ) در ماده 3000 متر شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان کسب این موفقیت ورزشی را به مریم دوشابچی تبریک عرض می نمایند و برای وی کسب موفقیت روزافزون را آرزومند است.
لینک کوتاه خبر :