کاشت نهال به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت و به منظور تقویت هویت مادری و تحکیم خانواده در پایگاه سلامت مهر دامغان تعدادی نهال با حضور خانواده با شکوه والدین، فرزندان و همکاران این مرکز کاشته شد.
زهرا حیدری کارشناس سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: با توجه به بحران جمعیت، خروج از این بحران نیازمند اقدامات عملیاتی در زمینه فرهنگ سازی و آموزش می باشد.
محمد تقی مطهری نژاد کارشناس مراقب سلامت پایگاه سلامت مهر دامغان بیان داشت: در این اقدام ک به منظور پاسداشت مقام مادر و ترویج فرهنگ فرزند آوری برگزار گردید هر نهال به نام یک فرزند این خانواده 7 نفره پلاک گذاری شده است.