کارگاه خود مراقبتی در جوانان در دانشگاه سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه یک روزه با عنوانخود مراقبتی در جوانان برای سفیران سلامت دانشجویی در دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان در روز شنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در رابطه با دستور العمل سفیران سلامت دانشجویی، شرایط عضویت و وظایف آنان مطالبی ارائه نمود و در ادامه دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه با ازدواج به موقع، علیشاه کارشناس تغذیه پیرامون با گروه های غذایی و سلطانی مسئول واحد بهداشت روان در خصوص اعتیاد و میر عمادی کارشناس بیماری ها در راستای با بیماری ایدز آموزش های لازم را ارائه نمودند.
در پایان به تمامی سفیران سلامت شرکت کننده در کارگاه کتاب خود مراقبتی در جوانان اهداء گردید.