کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی در شهرستان دامغان برگزار شد

کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی در شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی برنامه پیام گزاران سلامت وخود مراقبتی سازمان های دولتی با حضور گسترده پیام گزاران سلامت و نماینده های سازمان های دولتی و غیردولتی به همت فاطمه صرفی کارشناس آموزش بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.

ابتدا فاطمه صرفی کارشناس آموزش بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان مطابی درراستای اهداف برگزاری هفته ملی مبارزه با سرطان، عوامل خطر سرطان ها، علائم هشدار دهنده سرطان ها، غربالگری سرطان ها و  نقش پیام گزاران سلامت در همکاری های بین بخشی ارائه کرد.

سپس جناب سرگرد سلطانی مقدم از اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان در مورد آسیب های اجتماعی، شناخت انواع مواد مخدر و آثار سوء مصرف مواد مخدر، سخنرانی کرد و ضمناً نمونه های انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به حاضران در جلسه نشان داده شد.

این جلسه آموزشی با پرسش و پاسخ حاضران در جلسه همراه بود و در پایان جلسه بسته های مختلف آموزشی با عناوین پمفلت سرطان روده بزرگ، سرطان معده، سرطان پستان، بیماری هاری، بیماری تب مالت، ایدز، آنفلوآنزا، هپاتیت، پمفلت های ناباروری، ترویج ازدواج، پیشگیری از سقط جنین، تقویت هویت مادری، عوارض تک فرزندی و پیامدهای سالمندی بین حاضران در کارگاه آموزشی، توزیع شد.

  • کد خبر : 55118
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *