کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت در شبکه بهداشت و درمان دامغان

کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت در شبکه بهداشت و درمان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت سازمانی به منظور داشتن محیط کار سالم، با مشارکت فعال نمایندگان سازمان های غیردولتی، کارخانه ها، شرکتها و معادن شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

ابتدا فاطمه صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، در مورد اهداف برگزاری جلسه، مصوبات جلسات قبل، پویش ملی تغذیه سالم، پویش ملی مبارزه با سرطان و برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع مطالب خود را ارائه نمود و پمفلت هاری و پمفلت تب مالت در بین حاضرین توزیع گردید.

سپس سعید نوری کارشناس فوریت های پزشکی دامغان، در خصوص سکته مغزی، کنترل خونریزی خارجی، سوختگی ها و احیای قلبی نکات کاربردی، مهم و اقدامات اولیه ضروری را بیان کرد.

شایان ذکر است؛ این برنامه آموزشی با پرسش و پاسخ و ابراز علاقمندی حاضران به ادامه دار بودن مباحث مطرح شده همراه بود.

  • کد خبر : 49705
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر