کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در حوزه سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در حوزه سلامت در روزهای پنجشنبه و سه شنبه یکم و ششم آذر ماه سال جاری برای تمامی پزشکان، کارشناسان ستادی، کارشناسان سلامت روان، مراقبان سلامت و بهورزان مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
ارائه آموزش در رابطه با اهمیت آشنایی با سواد رسانه و رویکرد مقابله با اینفودمیک بر اساس بهترین شیوه های جهانی و مقابله با اخبار جعلی توسط هاشمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت شهرستان سمنان و آموزش در خصوص نقش سواد رسانه ای در حوزه سلامت و استفاده و تشخیص تکنیک های اقناع کننده در محصولات رسانه ایی توسط پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان انجام شد.
این کارگاه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شده بود.