کارگاه آموزشی درمان بیماران تحت درمان با دیالیز برگزار شد

کارگاه آموزشی درمان بیماران تحت درمان با دیالیز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به تاکیدات وزارت متبوع مبنی بر برگزاری جلسات آموزشی برای پزشکان متخصص داخلی که وظیفه ویزیت بیماران تحت درمان با دیالیز را بر عهده دارند، کارگاه آموزشی درمان بیماران تحت درمان با دیالیز با شرکت متخصصین داخلی و رزیدنت های دستیاری داخلی دانشگاه در روز چهارشنبه 17 آبان ماه 1402 در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر ملیحه یارمحمدی فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) و دکتر محمدرضا تمدن متخصص نفرولوژی فوق تخصص بیماری کلیه ( نفرولوژی ) مطالبی در خصوص مدیریت، تشخیص و درمان بیماری کلیوی مزمن در مراحل مختلف ارائه کردند.

سپس دکتر محرابی متخصص قلب و عروق در خصوص اختلالات قلبی و عروقی در بیماران تحت درمان با دیالیز و دکتر جیدی نیز درخصوص تغذیه بیماران تحت درمان با دیالیز، اهداف رژیم غذایی متناسب با وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی منطقه زندگی این بیماران توضیحاتی را ارائه نمود.

  • کد خبر : 47634
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *