کارگاه آموزشی تدوین برنامه عملیاتی درشهرستان سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛ روز یکشنبه 21 خرداد ماه سال جاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه عملیاتی با حضور دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، عارفه رضایی کارشناس این معاونت بهداشتی و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در سالن آموزش این شبکه برگزار گردید .
در ابتدای جلسه دکتر سهراب یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خیرمقدم به حاضران در این کارگاه آموزشی، بر اهمیت تنظیم و تدوین برنامه عملیاتی برای اجرای تمامی برنامه های بهداشتی تاکید نمود.
در ادامه مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه پیرامون آشنایی با مفاهیم، الگو و روش های برنامه ریزی عملیاتی و استراتژیک و همچنین نحوه پایش و ارزشیابی برنامه ها و خدمات مطالب آموزشی را ارائه و در پایان رضایی کارشناس گسترش شبکه درخصوص نحوه تنظیم و تکمیل برنامه عملیاتی طبق فرمت دانشگاه توضیحاتی بیان کرد.
لازم به ذکر است: فراگیران این برنامه آموزشی پزشکان، دندان پزشک، ماماها، مراقبان سلامت، کارشناسان آزمایشگاه و تمامی واحدهای فنی ستادی بودند.