کارگاه آموزشی با موضوع گزارش پرستاری در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی با موضوع گزارش پرستاری با حضور داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سعیدی مدیر پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت، سوپروایزران، سرپرستاران و مشارکت پرستاران، ماما، اتاق عمل و هوشبری در سالن شهید سلیمانی مرکز همایش های دانشگاه دامغان برگزار شد.
رئیس اداره پرستاری در این جلسه ضمن تشریح قوانین و اصول گزارش نویسی در پرستاری، اهمیت ثبت دقیق فرایند مراقبت های پرستاری و اهتمام پرستاران بر رعایت آن، به طراحی سامانه الکترونیکی ثبت گزارشات پرستاری و اجرای آزمایشی آن اشاره نمود.
در پایان دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت به همراه دکتر قربانی معاون درمان در این کارگاه حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و پشتیبانی مستمر داوری مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، خواستار توجه بیش از پیش به امور رفاهی و تامین نیروی انسانی در حوزه پرستاری این مرکز شد.