کارگاه آموزشی با عنوان پزشکی خانواده و سبک زندگی سالم در بیماران دیابتی در بیمارستان ولایت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1402 به مناسبت هفته سلامت، واحد آموزش سلامت بیمارستان ولایت با هدف ارتقا سطح آگاهی و سلامت بیماران دیابتی، کارگاه آموزشی با عنوان پزشکی خانواده و سبک زندگی سالم در بیماران دیابتی را در کلینیک دیابت کلینیک تخصصی برادران رضایی دامغان برگزار نمود.
در این برنامه آموزشی دکتر اکبریان کارشناس تغذیه و کبیریان راد سوپر وایزر آموزش سلامت بیمارستان ولایت رژیم های غذایی، فعالیت های مجاز و روش های پیشگیری برای کنترل بیماری در بیماران دیابتی را به صورت بالینی و عملی آموزش داد و پمفلت و کارتهای آموزشی نیز در اختیار بیماران قرار داده شد.
لینک کوتاه خبر :