کارگاه آموزشی با عنوان اکسیژن درمانی در دانشگاه برگزار شد

کارگاه آموزشی با عنوان اکسیژن درمانی در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت اداره پرستاری دانشگاه کارگاه آموزشی با عنوان اکسیژن درمانی با تدریس دکتر محسن سلیمانی عضو هیئت علمی دانشگاه در سالن امام رضا (ع) ستاد مرکزی دانشگاه در روز شنبه 22 مهر ماه برگزار شد.

دکتر محسن سلیمانی بیان نمود: اکسیژن درمانی یا اکسیژن تراپی یک روش پزشکی نوین است که در طی آن اکسیژن اضافی برای سیستم تنفسی و در نتیجه سلول های بدن فراهم می شود. برخی بیماریها باعث می شوند سطح اکسیژن خون بسیار پایین باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: اکسیژن خون پایین ممکن است باعث احساس تنگی نفس، خستگی یا سرگیجه شود بنابراین پیشگیری از چنین اتفاقاتی بسیار مهم است.

  • کد خبر : 46999
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *