کارگاه آموزشی با عنوان ادغام طب ایرانی در نظام سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی با عنوان ادغام طب ایرانی در نظام سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری کارگاه آموزشی با عنوان ادغام طب ایرانی در نظام سلامت برای بهورزان و مراقبان سلامت در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

واحد سلامت خانواده با همکاری مرکز آمـوزش بهورزی و باز آموزی، کارگاه آموزشی ادغام طب ایرانی در نظام سلامت را با تدریس دکتر بهرامیان و دکتر احدی پزشک متخصص طب سنتی دانشگاه برای مراقبان سلامت،  ماما ه، ماما های خانواده و بهورزان مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزارن مود.

لازم به ذکر است: جلسه بعدی این کارگاه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

  • کد خبر : 51711
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر