کارگاه آموزش همگانی احیا قلبی ریوی پایه برای کارکنان مخابرات استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه ٧ شهریور ١۴٠٢ کارگاه آموزش همگانی احیا قلبی ریوی پایه برای کارکنان مخابرات استان سمنان توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در سالن جلسات مخابرات برگزار شد.
مسئول آموزش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: در این برنامه که توسط مرکز مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با همکاری شرکت مخابرات استان سمنان برگزار شد. شرکت کنندگان با تدریس کارشناس فوریت های پزشکی، احیای قلبی – ریوی پایه بزرگسالان، کودکان و نوزادان، انسداد راه هوایی و مراقبت های پس از احیا را مرور کردند.
مصطفی حسینی بیان نمود: در این کارگاه آموزشی٣٠ نفر به صورت حضوری در مخابرات استان سمنان و ویدئوکنفرانس در شهرستان شاهرود مشارکت داشتند.