چهل و هفتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهل و هفتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه 1402 با حضور دکتر اندرباژ نماینده کلان منطقه آمایش 1 کشور در مرکز آموزش مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
چهل و هفتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان مقطع کارورزی در مرکز صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان زیر نظر دکتر مجید کسائی مسئول مرکز مهارت های بالینی و مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه با حضور 33 دانشجو بصورت قطبی در 12 ایستگاه کلی با دوازده سوال تایید شده از سوی منطقه آمایشی و 5 ایستگاه استراحت مورد سنجش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردیده است.
هدف از این ارزیابی، تعیین توانمندی بالینی دانش آموختگان دوره دکترای عمومی رشته پزشکی است و این آزمون به روش ساختارمند عینی بالینی با تأکید بر مهارت های ارتباطی، تصمیم گیری بالینی مبتنی بر أخذ شرح حال و معاینه فیزیکی و انجام مهارت های عملی تشخیصی درمانی برگزار شد.
این آزمون با همکاری معاونت آموزشی، مرکز مهارت های بالینی، واحد آموزش دانشکده پزشکی، دفتر توسعه و کمیته ارزیابی دفتر توسعه دانشکده پزشکی و تعدادی از اعضای هیئت علمی برگزار شد و معاون آموزشی دانشگاه نیز از این آزمون بازدید نمود.