چهارمین کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی شهرستان دامغان

چهارمین کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با حضور فعال پیام گزاران سلامت و نمایندگان سازمان های دولتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

صرفی کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان دامغان، درخصوص اهمیت برنامه سلامت زائران در اربعین حسینی(ع) و محتواهای آموزشی بهداشتی، پیشگیری و کنترل بیماری سالک و نقش سازمان ها در کاهش موارد ابتلا به بیماری سالک، در مورد موضوع صیانت از جمعیت و بحران سالمندی جمعیت به عنوان اولویت برنامه نیازسنجی سلامت جامعه شهرستان دامغان، اهمیت توجه به خودمراقبتی در مورد بیماری هاری، نکات مورد نظر را بیان کرد.

محمدی مسئول واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان دامغان در خصوص بیماری وبا نکات مهم و کاربردی را بیان نمود و در پایان جلسه پمفلت سلامت خانواده و نظام ارجاع، پمفلت بیماری سالک، پوستر سالک، پمفلت بیماری هاری، کتاب خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان به همه حاضران در جلسه تقدیم شد.

  • کد خبر : 45735
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *