پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با شعار 12 ماه تلاش، 12 روز دفاع
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت با شعار " 12 ماه تلاش، 12 روز دفاع " را گرامی داشت و این ایام را به خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت، یادآور ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی کسانی است که برای اعتلای ایران اسلامی، خدمت را عبادت دانستند و با صداقت و کارآمدی در مسیر توسعه کشور گام برداشتند. این هفته فرصتی مغتنم است تا بار دیگر بر اهمیت تلاشهای شبانهروزی کارگزاران نظام در جهت ارتقای سلامت، رفاه و پیشرفت جامعه تأکید شود.
شعار امسال با عنوان «۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع» تداعیگر همت بلند مردان و زنانی است که در طول سال، خدمت صادقانه به مردم را وظیفه خود میدانند و در سختترین شرایط همچون دفاع جانانه ملت ایران در برابر جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، با ایستادگی و ایمان، ارزشهای نظام اسلامی را پاس میدارند.
ملت ایران در آن روزهای خطیر با تکیه بر ایمان، اتحاد و مقاومت، توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستند و الگویی ماندگار از ایثار و ایستادگی در تاریخ رقم بزنند. امروز نیز همان روحیه جهاد، تلاش و مقاومت باید سرلوحه مسئولان و خدمتگزاران کشور قرار گیرد تا با عزمی راسخ و توکل بر خداوند متعال، در مسیر توسعه پایدار و خدمترسانی شایسته به مردم عزیزمان حرکت کنیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی دولتمردان خدوم، کارکنان و تلاشگران نظام سلامت تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران صدیق این مرز و بوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.
دکتر علی رشیدیپور
سرپرست دانشگاه