پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی‌پور رئیس دانشگاه در پیامی، هفته بسیج مستضعفین را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی 

فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان شریف، به‌ویژه جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بسیج، مظهر ایمان، اخلاص، همبستگی ملی و روحیه خدمت بی‌منت به مردم است؛ نهادی که همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت، حضوری مؤثر و الهام‌بخش داشته است.

دانشگاهیان بسیجی ما در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که فرهنگ بسیج تنها یک عنوان نیست، بلکه یک شیوه زیست مبتنی بر مسئولیت‌پذیری و تلاش خستگی‌ناپذیر است. نقش بی‌بدیل این عزیزان در مدیریت بحران‌ها، از جمله دوران سخت مقابله با بیماری‌های نوپدید، نمونه‌ای روشن از رشادت، علم‌محوری و مردم‌دوستی آنان است.

امروز بیش از هر زمان دیگر، جامعه سلامت کشور به روحیه جهادی، همدلی و نوآوری نیاز دارد. یقین دارم که با اتکا به ظرفیت‌های ارزشمند بسیج دانشگاه، مسیر رشد، پیشرفت و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر هموار خواهد شد. ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیج، توفیق روزافزون همه بسیجیان عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دکتر علی رشیدی‌پور 

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 59667
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *