پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیتالله سید محمد شاهچراغی (رحمةاللهعلیه)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه در پیامی ارتحال ملکوتی ارتحال عالم ربانی، استاد اخلاق و چهره ماندگار انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله سید محمد شاهچراغی (رحمةاللهعلیه) را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
إنا لله و إنا الیه راجعون
با نهایت تأسف و تأثر، ارتحال عالم ربانی، استاد اخلاق و چهره ماندگار انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله سید محمد شاهچراغی (رحمةاللهعلیه)، نماینده سابق ولیفقیه در استان و امام جمعه فقید سمنان و عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری، موجب اندوه عمیق جامعه علمی، حوزوی و مردم قدرشناس استان سمنان گردید.
بیتردید مجاهدتهای علمی، اخلاقی و انقلابی آن عالم متقی و مردمی، و نقش مؤثر ایشان در تقویت وحدت، بصیرت و خدمت صادقانه به مردم، همواره در حافظه تاریخی این استان ماندگار خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، این ضایعه جانسوز را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الأعظم(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مدظلهالعالی)، بیت مکرم آن مرحوم، علما، روحانیون و مردم شریف استان سمنان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و همجواری با اولیای الهی، و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینمایم.
دکتر علی رشیدیپور
رئیس دانشگاه